Дистанційне навчання




Любі діти!

Ознайомтесь будь ласка із завданнями з хімії для 7-11 класів!
Виконані роботи  (там де це указано) по можливості надсилайте на електронну адресу jannet8889@gmail.com
У поле Тема, обов’язково вказувати власне прізвище, клас,  номер уроку.
Якщо виникнуть питання, я завжди вам допоможу через зв'язок у Viber,  по телефону.
Обов’язково виконуйте всі письмові завдання в  робочому зошиті, бо це результат вашої праці.
Дотримуйтесь правил техніки безпеки при роботі за комп’ютером та правил безпеки в Інтернеті.

Завдання з хімії 7-11 класи (дистанційна форма навчання)
(з 21.04 по 24.04 )

Клас
Урок
Дата
Тема
Вид роботи
Посилання
7
43
23.04
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину
Повторити  §27
Переглянути відеоматеріал
Відео «Приготування розчину»
Виконати вправу
Виконати завдання в робочому зошиті (1-3) фото розв’язання прислати на електронну адресу

8
57-58
21.03
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Повторити  §35

Повторити  теоретичний матеріал про витискувальний ряд металів §28 ст. 159
Переглянути відеоматеріал (повторення)

Виконати тести
Виконати  вправи  2-3 ст. 198 (підручник)
59
24.04
Хімічні властивості солей. Узагальнення.
Повторити §35
Опрацювати матеріал, виписати в робочий зошит «Алгоритм складання формул солей»
Виконати вправу 4 ст. 202 (підручник)розв’язання  вислати на електронну пошту

Виконати вправи











9
56-57
21.04
Вуглеводи. Глюкоза та сахароза. Молекулярні формули, фізичні властивості. Якісна реакція на глюкозу. Поширення і утво-рення в природі.
Опрацювати §30 підручника, зробити короткий конспект
Переглянути відео
Виконати завд. 2-5, 7 ст 197  фото розв’язання  вислати на електронну пошту
57-58
23.04
Крохмаль і целюлоза — природні полімери. Якісна реакція на крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

Опрацювати §31 підручника, зробити короткий конспект
Переглянути відеодосліди
Виконати тести


10
37-38
23.04


Розрахункові задачі 4. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.
Опрацювати §20
Записати алгоритм в зошиті
Виконати впр.147-148 ст. 124 (підручник) фото розв’язання  вислати на електронну пошту
11


57-58




27.04
Якісні реакції на деякі йони

Опрацювати § 31 підручника, короткий конспект в робочому зошиті
Виконати письмово впр. 252-254 ст 194  фото розв’язання  вислати на електронну пошту
Переглянути відео
59
27.04
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів
Опрацювати § 32, зробити короткий конспект
Підгоготувати навчальний проект
10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. Матеріали   вислати на електронну пошту разом з попередніми проектами





Завдання з хімії 7-11 класи (дистанційна форма навчання)

(з 28.04 по 30.04 )

 

Клас

Урок

Дата

Тема

Вид роботи

Посилання

7

44

29.04

Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині.

Повторити  §27

Підручник

Переглянути відеоматеріал

Відео «Масова частка»

Виконати письмово завд. 197-198 ст.160 (за підручником)

Підручник

Виконати завдання в робочому зошиті (3-5) фото розв’язання прислати на електронну адресу

Завдання

45

30.04

Розв’язування розрахункових задач на знаходження масової частки розчиненої речовин

Виконати письмово завд. 199-200 ст.160 (за підручником)

Підручник

Виконати завдання в робочому зошиті (5-7) фото розв’язання прислати на електронну адресу

Завдання

Виконати тести

141139

8

58-59

28.04

Загальні способи добування оксидів

Опрацювати §26

 

Підручник  

Повторити §27

Підручник

 

Виконати письмово завд. 2,3,6ст.160 (за підручником)

Підручник  

Виконати тести

521027


 

 

 

9

59

28.04

Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти.

 

 

Опрацювати § 32 ст 204-208 підручника, короткий конспект в робочому зошиті

Підручник

Переглянути відео

Відео

 

 

60

30.04

Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

Опрацювати § 32 ст 208-211 підручника, короткий конспект в робочому зошиті

Підручник

Переглянути відео

Відео

Виконати тести

809626

 

 

10

 

 

38

 

28.04

 

 

 

 

Контрольна робота №2 «Оксигеновмісні органічні сполуки».

Повторити § 13-25

Підручник

Виконати контрольну роботу

686406

 

 

39-40

30.04

Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.

Опрацювати §26-27, зробити короткий конспект, виконати  письмово завд. 209-212 ст 170

Підручник

Переглянути відео

Відео

Виконати тести

139596


Завдання з хімії 7-11 класи (дистанційна форма навчання)

(з 04.05 по 08.05 )


Клас

Урок

Дата

Тема

Вид роботи

Посилання

7

46

07.05

Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори. Лабораторний дослід 5. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.

Опрацювати §28

Підручник

Переглянути відеоматеріал

Відео

Виконати письмово завд. 206-207 ст.166 (за підручником)

Підручник

Виконати тести

279635

8

60

05.05

Загальні способи добування кислот, основ і середніх солей.

Опрацювати §30,37

 

Підручник  

Повторити §27

Підручник

 

Виконати письмово завд. 3,4,6 ст.148 (за підручником)

Підручник

Виконати тести

487332

61-62

08.05

Практична робота №1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

Переглянути відео

Правила ТБ

За інструктивною картою виконати практичну роботу або за  підручником ст.208 (фото прислати на пошту)

Практична робота

 

 

 

9

61

05.05

Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

Опрацювати § 33

Підручник

Виконати навчальний проект (один на вибір) скинути на пошту

 

Навчальні проекти:

13. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.

15. Дослідження хімічного складу їжі.

16. Хімічний склад жувальних гумок.

17. Хімічний склад засобів догляду за ро-товою порожниною.

19. Джерела органічного забруднення те-риторії громади (мікрорайону).

 

 

62

07.05

Практична робота № 4.

Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

Переглянути відео

Відео

Виконати за алгоритмом практичну роботу або за  підручник ст . 211 (фото надіслати на електронну пошту)

Алгоритм

Підручник

10

 

 

40-41

 

07.05

 

 

 

 

Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.

Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій).

Лабораторні досліди 3-4: ІБЖ

3. Біуретова реакція.   

4. Ксантопротеїнова реакція.

 

 

Опрацювати§ 28

Підручник

Виконати вправи 209-210 ст169

Підручник

Виконати начальний проект

( один на вибір) прислати на електронну пошту

Навчальні проекти

19. Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.     

21. Синтез білків.

22.  Збалансоване  харчування – запорука здорового життя.